maandag 25 november 2019

Update Snoesje CAL


Tijdje terug liet ik zien dat mijn zusje en ik bezig zijn aan de CAL van Snoesje (FB-groep Snoesje en Christels haakcafe). Intussen zijn onze iglo's klaar.


En zijn we begonnen met deel 5, eerst twee kleine zeehondjes:



En twee kleine pinguïns horen er ook bij, waarvan een met kerstmuts. Nu heb ik gekozen om de muts niet vast te naaien, zodat na de kerst het kan blijven staan als wintertafereel, zonder de kerstboom en mutsen en zo.


Bij mij ziet het er nu zo uit:


Mijn zusje is bezig met de pinguïns en ik ga starten aan een eskimo, tja, ik weet dat het politiek niet correct is om te zeggen maar in het patroon heet het nog zo.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk project zijn jullie weer gestart! Voor je dochter ook nog leuk om mee te spelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke CAL!En je kunt het volk toch even goed inuït noemen, al staat het niet in het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk project, hoe vind je die toch steeds.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!