maandag 1 februari 2016

Framed Flowers blok 9


Het negende blok van de Framed Flowers is ook af. Dit keer voor mij een experimentje in 'reverse applique'. Ik vond het wel een gepruts, vooral met die punten van de bloemen, maar niet vervelend om te doen. Weer wat geleerd dus ook.

Nu gaan zoeken waar m'n strijkvlies is gebleven, want de overige drie blokken wil ik met festonsteekjes maken. (Heb dat met 2 van de 9 blokken gedaan).

Framed Flowers was een BOM van Gingini, en de patronen staan nog online, en wel HIER.

4 opmerkingen:

  1. I love the tulips this is a beautiful square!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden.
    Leuke techniek heb je geleerd.
    Veel plezier met het volgende blok.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om langs te zien komen! Ik herinner het me nog goed... Het was voor mij de start van het appliceren deze blokjes van Gini.
    Je hebt er een mooi en sfeervol geheel van gemaakt, Corina!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, hij is ook weer helemaal in jouw stijl gemaakt. Goed gelukt die puntjes en een mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!