zondag 7 februari 2016

Vestje


Bovenstaande foto staat al heel lang bij mijn projecten op Ravelry. Het garen kocht ik om een jurk te breien, maar dat bleken wel erg veel steken en een erg saai patroon. Dus uitgehaald, voor zover als dat ging met dit toch wat pluizige garen. En toen moest het een vestje worden, zonder mouwen met een kantpatroon. Vlotte aardig tot ik een paar steken liet vallen... 


Bij het opruimen kwam ik het weer tegen en wil het nu toch eerst eens afmaken. De steken zijn opgeraapt zo goed en zo kwaad als dat ging en nu kan ik weer lekker verder breien, het is geen moeilijk patroon, maar met een moe hoofd, en kwetterend kind en de tv aan lukt het toch niet erg...


Het patroon vind je via Ravelry HIER. Een ontwerp van Susan Mills en heet Sonora Cardigan. Hij staat er in vier variaties, met lange mouwen, korte mouwen, zonder mouwen, met en zonder kraag. Die van mij wordt dus zonder mouwen en ook zonder kraag.

3 opmerkingen:

  1. This is so delicate and beautiful I love this pattern and you knit so well!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er erg mooi uit. Mooi patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk patroontje, maar inderdaad wel eentje waar je je hoofd bij moet houden. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!