donderdag 25 februari 2016

Bezig met...


... de Framed Flowers nog steeds. Hier is de eerste strook aan elkaar met de frivolité kantjes ertussen.


De tweede strook zit ook aan elkaar. Gisteravond maakte ik het laatste kantje (bijna af) voor de derde strook, dus die wil ik vandaag aan elkaar gaan zetten, en dan snel verder met de kantjes voor tussen de rijen. Daar zijn er pas 2 van af. En dan kijken of het mooi staat om de 'kruispunten' leeg te laten, of dat daar een motiefje in moet. (Patroontjes daarvoor heb ik al klaar liggen, mocht ik ze nodig hebben)

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat je er frivolité randjes tussen zet! Zo maak je het helemaal iets van jezelf. Straks heb je een mooi quiltje!
    Mijn framed flowers blokjes liggen nog altijd op een stapeltje ...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél apart met het frivolité ertussen! Het maakt de blokken "luchtig".

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!