donderdag 4 februari 2016

Tuinblogje


Even een tuinblogje tussendoor, want de mooie momentje pak ik nu toch zoveel mogelijk om in de tuin bezig te zijn. Nou ja, nog steeds lang niet zoveel als 'vroeger' natuurlijk, maar ja, alles wat lukt is mooi meegenomen.


En ook tussen het onkruid valt al veel te genieten met dit zachte weer. Sommige bloemen zijn niet gestopt met bloeien, en andere komen nu tevoorschijn.



Ik heb nu vooral foto's van de bloemen, maar eigenlijk ben ik vooral druk bezig in wat de moestuin was, en het deels ook weer moet worden, en deels veranderd is vorig jaar al. De toen tijdens de warmte verplaatste bessenstruiken lijken allemaal wel nieuwe knoppen te hebben, dus die operatie is waarschijnlijk toch geslaagd. Nou ja, vooral onkruid weghalen daar nu...


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bloemen heb je al in de tuin.
    Ik heb hier nog niet gekeken als ik al buiten kom loop ik snel door het is te guur en te nat.
    Maar als de zon er een keer door komt ga ik kijken.
    Veel plezier met de (moes)tuin.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very fun to see spring like plants and hope you don't get a snowstorm that would mess things up.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, je leven verandert wel met zo'n kleine meid.
    Maar fijn dat je toch weer de tuin in kunt. Is het niet erg nat?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!