woensdag 29 januari 2014

WOW: bezig op woensdag


Van alles wat deze keer. Na het Framed Flowers blokje vond ik het festonneren wel weer leuk, en dit Heart's Desire blok moest nog gedaan, dus daar ben ik aan begonnen, de bloempot is klaar en ik heb een beginnetje gemaakt met de blaadjes.


Ook weer bezig aan het volgende deel van het zussenborduurwerk, ik moet alleen de figuren op de hoeken nog invullen (tussen de lijntjes, het plaatje erin komt pas later). Prima voor een regenachtige vrije middag, maar niet geschikt voor 's avonds met kat...


Manlief klonk wat teleurgesteld dat ik niet meer met babydingetjes bezig was, dus snel wat opgescharreld en vanochtend opgestart, zodat ik daar 's avonds weer mee verder kan. Sokje 1 moet nog in elkaar gezet, en sokje 2 staat op de pennen, het was even stoeien met het patroon, maar nu ben ik eruit.


Op Ravelry vond ik een leuk vestje, met ingebreide uiltjes. Gisteravond heb ik de opzet gedaan, een I-cord opzet, ik kende dat nog niet, maar gelukkig stond het goed uitgelegd in het patroon, dus kon ik het zonder moeite doen. Het levert wel een mooi randje op. Dit vestje begint bovenaan bij het kraagje. Lekker om weer te breien - dat had ik toch wel gemist!


En deeltje 8 van Jane's TIAS, morgen komt het volgende deeltje en dan schijnen we net over de helft te zijn van het patroontje...

Je ziet het, ik verveel me dus niet...

Wil je zien wat anderen maken op deze zonnige woensdag? Kijk dan op Esther's Blog.

4 opmerkingen:

  1. Wat ben je met veel moois bezig. Leuke stokjes en truitje. Veel plezier met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk die sokjes, bijna dezelfde heb ik ook voor onze kleinzoon gebreid, ik moest ook even stoeien met het patroon...
    Dat vestje gaat ook heel gaaf worden..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi dat blok, en dat borduurwerk schitterende en wat een schattige slofjes
    Fijne dag liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeg, je bent bezig zeg.Nee,vervelen doe je niet.
    Mooie werkjes.
    Groetjes Martina.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!