dinsdag 7 januari 2014

Nieuwe TIAS van start


Het is bijna traditie geworden, Jane Eborall start het nieuwe jaar met een TIAS (Tat It And See - oftwel een frivolité patroontje waarvan om de paar dagen een stukje verschijnt, en je van tevoren niet weet wat je aan het maken bent.) En ik kon het niet laten weer mee te doen. Gisteren verscheen het eerste deeltje, op haar speciale TIAS-blog. Mocht je wel mee willen doen, maar Engels talige patronen lastig vinden, een vertaling in het Nederlands vind je HIER. Het zijn steeds maar kleine stukjes en er zit een paar dagen tussen, dus qua tijd valt het reuze mee. Het is zo leuk om mee te doen!

4 opmerkingen:

  1. Het begin is er! Veel plezier met deze TIAS.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corina.
    Leuk dat circeltje echt leuk zon bloem maar ik ben ook begonnen met frivolite maar mij lukt het maar n iet om hem te sluiten.

    Ik weet de draad voor het werk houden, dat lukt ook, maar hij loopt vast hij glijd niet.

    Kan jij mij daar mee helpen?????

    Ps ik kom uit delft ik heb mj opgegeven voor een workshop.

    groeten esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!