woensdag 6 november 2013

WOW: bezig op woensdag


Ik ben nu bezig met de 10e rij disteltjes. Het werd even spannend met de kleuren, van beide strengen kwam het roodbruine wel heel dicht bij elkaar. Ik heb ook echt een stukje bij daglicht moeten doen, want bij lamplicht kon ik niet zien waar ik gebleven was.


Maar uiteindelijk bleef het patroon toch net zichtbaar. Ik denk dat dit de laatste rij disteltjes wordt, dan op naar de rand.


Intussen staat Joris op de andere naald, en ben ik bezig met het eerste armpje. Ik ben net de elleboog voorbij. Wel heb ik al stiekem even in de bol geloerd of er nog weer groen tevoorschijn gaat komen. De bol leek aardig groen toen ik begon, en dat vind ik wel leuk voor een draakje, nou ja, wie weet krijgt ie groene beentjes.


En na het bezoek aan de Kantmarkt ben ik toch ook maar weer gaan kantklossen...

Wil je zien wat anderen maken op deze woensdag? Kijk dan op Esther's Blog.

10 opmerkingen:

  1. Wow! What beautiful work! Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, nu ook het kantklossen er weer bij gepakt. Je Thistle wordt schitterend.
    Dingus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige sjaal wordt dit en Joris schiet ook al op. Het kantklossen vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie breiwerkjes zeg. Leuk dat je weer bent gaan kantklossen. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty ! You must have the patience of a saint! Take care now.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful knitting and the lace is to die for.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op je sjaal blijf ik gewoon stikjaloers, zooo mooooii! De kleuren zijn prachtig :-) en dan nog joris, zo'n lief draakje, alle patronen van zij maakt het zijn even lief. Kantklossen heb ik nog nooit gedaan, maar vind het wel knap!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je thistle wordt zooo mooi, die kleur is prachtig ook als het zo dichtbij elkaar komt qua tint, hij heeft zo'n warme uitstraling! Je Joris groeit ook lekker, ik duim dat je snel het groen ziet verschijnen.
    Wat een prachtig kantrandje heb je op de spelden staan, heerlijk dat een markt je zo kan inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Corina,
    Schitterend wordt je sjaal.
    Leuk dat je weer aan het klossen bent, ik weet niet wat het worden moet, dus ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend die omslagdoek, ik zou hem dolgraag willen maken, mag ik vragen welke wol je ervoor gebruikt?
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!