zondag 3 november 2013

Beugeltasje


Geïnspireerd door o.a. deze, en deze kreeg ik ook zin om eens een beugeltasje te maken. Mijn favoriete stofjes bleken net voldoende, als ik voor alle onderdelen een apart stofje nam.


De mooie beugel vond ik HIER. Hij had iets smaller gekund voor dit tasje, maar het stoort me niet.


M'n breiwerk past er met gemak in, maar ik kan er ook allerlei andere dingen in meenemen. Ook binnenin zit aan elke kant een zakje.


Ik weet nog niet precies waar ik 'm voor ga gebruiken. Ik weet wel dat ie in elk geval wel gebuikt gaat worden - veels te mooi om dat niet te doen!

13 opmerkingen:

  1. Fantastisch Corina,wat heb je deze beugeltas mooi gemaakt.
    Daar ga je veel plezier van krijgen.....ook al weet je nog niet precies waarvoor jij hem gaat gebruiken.

    Fijne zondag en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tas is erg mooi geworden. Mooie stof met echt jouw kleuren.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Knap dat je dat zelf kunt maken. Groeten. Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verrukkelijke combinatie van beugel en stofkeuze! Heel erg mooi, ik hoop dat je er net zoveel plezier van krijgt als ik, ik sleep hem overal mee naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Corina en zulke mooie kleuren!!
    XXX Hetti

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap helemaal dat je er erg tevreden bent over het resultaat. Het tasje is prachtig. Heb je deze stof al eerder gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een handige dame ben jij zeg! Zou niet weten hoe te beginnen aan zoiets :( maar jij hebt een pracht van een tasje gemaakt uit restjes stof, geweldig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Corina,
    Prachtig is je beugeltasje.
    Ook de foto's van de kantmarkt zijn prachtig.
    'k Had willen gaan maar er is niets van gekomen.
    Misschien volgend jaar....
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Corina this is just beautiful -- thanks for the links to the inspirations too.... Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig geworden, Corina! Wat een heerlijk royale maat is het geworden. Je breiwerk past er inderdaad prima in. Veel plezier van dit handige mooie tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke site !!! Was op zoek naar frivolite maar heb ook veel andere ideeën op gedaan. Hartelijk dank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!