zondag 17 november 2013

Handwerk- en Quiltdagen Arnhem


Van de beurs zelf heb ik geen foto's gemaakt, wel van wat ik er vandaan meebracht. Het was als altijd leuk en gezellig. Erg jammer dat de Rijnhal in deze vorm ophoudt te bestaan, en daarmee ook deze beurs. Hij wordt volgend jaar wel gehouden, maar dan in Nieuwegein. Dat is toch weer een heel stukje verder rijden.

Misschien had je me gemist, maar ik ben even afgeleid door iets anders, en óf bezig aan dingen die ik (nog) niet kan laten zien, óf dingen die zo arbeidsintensief zijn dat ik er best een paar uurtjes in steek, maar er weinig lijkt te vorderen. Nou ja, komt vanzelf wel weer. Het gebeurt wel vaker, en dan zijn er ook ineens een aantal projecten tegelijk zover dat er wat aan te zien valt.

3 opmerkingen:

  1. Mooie aankopen! Dat belooft weer veel moois in de toekomst!
    Succes met alle werkzaamheden en afleidingen die je hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke aankopen! Ben benieuwd in welke vorm we het terug zullen zien.
    Eerst er gewoon lekker van genieten! Elke keer weer even kijken, en er aan voelen en er over dromen wat je er allemaal mee kunt doen.

    En nieuwe blogjes komen vast wel weer.
    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al dat je misschien ziek was, maar gelukkig ben je alleen maar "druk". We zien het mettertijd wel verschijnen hier, wat je allemaal aan het creëren bent. En leuke dingen gekocht. Inderdaad jammer van de Rijnhal...
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!