zaterdag 10 november 2012

Update frettenborduurwerk


Het is weer de 10e van de maand - tijd om het frettenborduurwerk weer voor het voetlicht te halen. Zoals op bovenstaande foto zag het er vorige maand uit. En deze maand kan ik dit laten zien:


Een aardig stukje erbij dus, hè? Aan de linkerkant zie je ook al heel voorzichtig een nieuw neusje tevoorschijn komen (met een beetje fantasie, ik zag het ook pas toen ik naar het totaalplaatje van wat het moet gaan worden keek).

En een overzichtje van het totaal:


Hopelijk denk ik er volgende maand aan om een foto te maken als het nog licht is, bij lamplicht krijg je toch wel een beetje rare kleuren, zoals je ziet...

7 opmerkingen:

  1. er is terug een heel mooi stuk bijgekomen, doe zo voort

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een heel stuk geborduurd zeg!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat een geweldig werk word dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat word schitterend
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt heel veel gedaan zeg, heel mooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel vooruitgang deze keer, je ziet het echt groeien per keer nu, het wordt prachtig dat zie je zo! Doe zo voort zou ik zeggen.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg schattig worden ze, mooi borduurwerk!

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!