zondag 21 januari 2024

Week 3: nog steeds winter deel 1

 

Maandag raakte ik nog in Gislaved verzeild en ik had even tijd over tussen twee afspraken. Ik bedacht me dat ik daar nog niet in de kerk was geweest. Tijd voor een kijkje. Ik maakte trouwens niet veel foto's, was te druk met kletsen met een collega die ik daar tegen kwam.

Hoewel de inrichting niet zo heel oud is, vond ik het toch een mooie en sfeervolle kerk. Hieronder de buitenkant, met het verenigingsgebouw (het puntdak), en het kantoor waar de kerkleiders werken en een deel gemeenschappelijke administratie.

's Middags een rondje met de hond bij huis...






Zelfs het watervalletje is bevroren.



Woensdag sneeuwstorm



Heel korrelige sneeuw. Tegen de middag klaarde het op en werd het duidelijk hoeveel er was gevallen. Normaal rijd ik in 3 minuten naar huis, nu moest ik ook nog ff tanken, maar met eerst de auto uitgraven, voorzichtig rijden, en thuis een pad naar de deur graven was ik dik drie kwartier kwijt...



De straat bij ons voor was nog niet geschoven, dat werd buikschuiven voor mijn arme autootje...



Mooi was het, maar ook duidelijk dat we het nog niet gehad hadden... Toch maar niet naar paardrijden...



Donderdag een koude maar prachtige dag...





Genoten van de ochtend wandeling al was het -16. Jullie in Nederland hadden ook sneeuw begreep ik? Hoe was het bij jou?

Een beetje veel foto's deze week, dus wordt vervolgd...

1 opmerking:

  1. Mooie foto's weer Corina!
    Hier in het Westland viel het wel mee met de sneeuw. Het was eerder een dun laagje hagel dat er lag. Inmiddels is dat verdwenen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!