maandag 1 januari 2024

2024

 


Aan al mijn lieve bloglezers: alle goeds voor 2024, veel liefde, gezondheid, creativiteit gewenst, en fijne mensen om je heen.

Een nieuw jaar...  een nieuwe handwerkuitdaging. In 2023 was het elke maand een pop/knuffel, in 2024 ga ik meedoen met een temperatuur project. Ik had al wel gebreide of gehaakte temperatuur dekens voorbij zien komen, maar nu zijn een paar frivolité kennissen uit Nederland begonnen met een frivolité project, kleine vierkantjes waarbij de kleuren bepaald worden door de temperatuur. Hier liggen mijn kleurtjes, van links naar rechts van koud naar warm. 


Past precies in een bakje, met genoeg spoeltjes voor elke kleur.


Vandaag hadden we gelijk een gekke, je zou denken dat het 's morgens op z'n koudst is en dan oploopt... Ik had bedacht het binnenste stuk de ochtend temperatuur te doen en dan de hogere middag temperatuur er omheen. Vandaag begonnen we op 1,1 en liep de temperatuur heel langzaam af naar -0,7 ... Met een beetje sneeuw, dus ik vond het wit voor 0 tot -4 wel passend. Kijken of ik het vol kan houden elke dag...

Heb je er ook zin in, of ben je gewoon benieuwd? Alle informatie vind je in de Facebookgroep 2024 TTAL (Temperature Tat-A-Long). Intussen doen er al mensen van over de hele wereld mee, zo leuk!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk om de temperatuur in frivolité vast te leggen. Ik heb inderdaad ook verschillende andere manieren gezien. Frivolité lijkt me best moeilijk, ik heb ook geen idee hoeveel tijd dat vraagt. Ga je de vierkantjes aan elkaar maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk project, had er elders ook over gelezen.
    Een creatief 2024!
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi nieuw jaar gewenst! Het temperatuurproject wordt vast een interessant geheel. Het is leuk dat je niet weet wat je te wachten staat qua kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, elke dag, dat lijkt me wel een serieuze uitdaging. Ik volg het bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik had ook bedacht om zoiets te doen. Maar ik ga iets anders doen. Zeker ga ik bij jou kijken naar de temperatuur!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!