maandag 8 januari 2024

Foto's week 1 vervolg, kou

 

Vrijdag was de kou die jullie in Nederland op het nieuws zagen, naar ons gezakt, -19,4 gaf de thermometer aan 's morgens. Nou ja, iets later in de ochtend wandeling doen en goed aankleden, ook de hond een jas aan. Fijn dat dochter en ik nog vrij waren...





Nog bewijs van de sneeuwstorm eerder afgelopen week:


Zaterdag ging er nog een schepje bovenop (-21,5), maar ook weer zonnig en helder. 




De hond geeft er niet heel veel om, ze graaft en snuffelt als altijd.


IJskristallen op het pad, bijna 2 cm groot!


En lekker dat het langer licht is, kon ik na de thee nog een rondje bos doen. 








Zondag weer iets minder koud. Kunnen we weer iets verder lopen zonder de hondenpootjes in gevaar te brengen.







Genieten...



Er kwamen weinig reacties op mijn vraag nabij het vorige blogje... Hmm... ga ik door omdat ik het zelf leuk vind, of laat maar omdat er toch niet veel mensen blij van worden... 🤔

2 opmerkingen:

  1. Wat is het koud bij jullie! Door de noordoostenwind liep ik vandaag door een gevoelstemperatuur van -7° en ik vond het erg koud. Maar het haalt het niet bij jullie temperaturen 😉.
    Hopelijk hebben we hier morgen ook een zonnetje net als bij jullie, dat maakt het wat aangenamer.
    Prachtige foto's heb je weer geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk graag naar jouw mooie foto's uit Zweden. Ik laat niet altijd een reactie achter.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!