woensdag 10 januari 2024

Nog even bezig met Kerst...

Ik ben nog even met Kerst stofjes bezig, niet omdat ik nog geen afscheid van de kerstperiode kan nemen (heb alle versieringen al weer opgeruimd). Maar ik wist ineens hoe ik m'n borduurwerk af wilde maken.

M'n minder leuke Kerst stofjes zijn prima geschikt voor kleine blokjes, ik knipte een malletje van 5x5 cm, met de naadjes eraf blijven er dan blokjes van 4x4 over. Hier en daar komt er nog een borduurtje en zo op, een stukje frivolité zit er al op.

En zo gaat het er dan ongeveer uitzien...

Ik heb nu 7 blokken van 3x3 blokjes. Nog een heel aantal blokjes geknipt, dus ik kan nog even vooruit. Best leuk klusje voor op de bank.


 Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

  1. Wow, een behoorlijk bewerkelijk idee, al denk ik dat het een geweldig leuk eindresultaat oplevert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en zo komen in een handwerkstuk verschillende handwerktechnieken samen. Al die kleine quiltlapjes van kerst brengen mij weer op een idee, misschien heb ik er wel genoeg om een projectbag mee te maken of in ieder geval een rand :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!