vrijdag 26 augustus 2022

Update zussenproject

 
Vakantie is ook: lekker samen prutsen! En natuurlijk mag het hondje erbij om een tukje te doen na haar wandeling.


Mijn bomen kregen blaadjes:

Een extra frivolité detail, ik wil het graag een beetje speels, en buiten de lijntjes kleuren mag best!

Alle blokjes eromheen gezet met strookjes ertussen, dat was nog een puzzeltje om dat goed te krijgen...


Die van mijn zusje was intussen ook flink gevorderd na de laatste keer dat ik die hier liet zien.




Er was ook tijd voor een beetje frivolité. Dat werd een narcisje uit het laatste boekje van de Zweedse frivolité vereniging en dan nog maar een paar extra dingetjes, spoeltjes leeg maken... Ook die krijgen hun plekje in dit project.


Hier nog wat foto's van die van mijn zusje:





Mooi hè. Intussen is ze al lang weer thuis en weer aan het werk, en ben ik bij met de foto's van toen.


Ik ben intussen wat verder al weer met de mijne, die is gedubbeld, en gebiesd en voor een groot gedeelte al gequilt... maar ik heb nog geen foto's gemaakt, dus dat komt binnenkort dan wel. 

4 opmerkingen:

  1. creatieshaken-ria26 augustus 2022 om 12:21

    Dat ziet er allemaal heel mooi uit.Gezellig hoor samen hobbieen.En mooie foto,s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi project. Vind van je zus de cirkels erg mooi, maar de vos en haas in de sneeuw zijn ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig! Dat was vast en zeker super fijn, om zo samen bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!