donderdag 25 augustus 2022

Rond thuis juli

 

Buien aan de lucht, 14 juli.


Elke keer ontdek je weer nieuwe bloemen in de natuur (17 juli)



18 juli in het bos.


En dit mini plantje, nog geen 5 cm groot, groeit in de tuin. Sinds ik 'm ontdekte, zoek ik er elke zomer naar. Geen idee wat het is, maar ik houd van het mini plantje.


19 juli bos en onderstaand in de tuin. Blij met de margrieten en prikneusjes uit de tuin van mijn ouders.



En deze verstekeling kwam ook mee, nu heeft die wel de naam te kunnen woekeren, maar waar hij tevoorschijn kwam is er wel voldoende ruimte, dus ik kijk het maar aan. Misschien krijg ik er spijt van, maar dat zien we dan wel weer...

Zowaar een dahlia.


en nog meer zowaar... want ik ben er al een aantal jaren mee aan het proberen... stokrozen! Of de zaadjes komen niet op, of de katten graven ze overhoop, of de reeën eten het blad... maar nu hebben er toch een aantal het overleefd en bloeien! Ik had gehoopt op iets meer kleur, het zijn vooral witte en een enkele roze, maar blij het dat toch gelukt is.
 



Poes begint te leren dat ze niet moet rennen, dan blijft die hond wel rustig. 



23 juli, steeds meer paddenstoelen duiken op






Dochter die na een rondje tuin terugkomt met frambozen en bosaardbeitjes...



1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!