maandag 29 augustus 2022

Fimo klei

 

Dat deed ik als tiener al graag, en nu begon het steeds meer te kriebelen dat weer op te pakken. Dochter heeft intussen ook interesse, dus dat maakt het nog leuker.

Die ging lekker aan het experimenteren, ik hielp alleen maar een klein stukje op weg met het roosje.


En ik wilde wel eens weten of ik fantasie figuurtjes zou kunnen maken, zonder voorbeeld ernaast of zo...

Ik begon met het vosje, met een voorbeeldje van Pinterest, je moet er weer even in komen tenslotte...


Ik moet nog wel weer een beetje oefenen, en voor dochter was het handiger om Fimo Soft te kopen, maar dat werkt net ietsje minder precies dan de fimo die ik vroeger gebruikte. Maar toch leuk om te doen, wordt vervolgd!


1 opmerking:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!