woensdag 25 maart 2020

Update Tat-a-Renda


Dit was het rondje van zondag, en maandag lukte het ook nog. Zij het maar net, want ik was jarig (40 geworden), daar hebben we maar een gezellige dag van gemaakt thuis, met een zelf gebakken taart, een zelfgemaakte huzarensalade als lunch (dat kennen ze niet in Zweden), videobellen met familie in Nederland. En van manlief kreeg ik de keukenmachine die ik al heel lang graag wilde - nou eigenlijk kan deze nog veel meer dan er op mijn wensenlijstje stond, dus dat wordt lekker uitproberen de komende weken.


Maandagavond om half 11 had ik 'm klaar, de rondjes worden duidelijk langer. Zag gisterochtend dat er twee delen tegelijk op staan, omdat ze op elkaar lijken en er een grappig patroon ontstaat. Ik ga daarom ook nog even door met het gekleurde garen, in plaats van nu weer geel te nemen.


Gistermorgen bij daglicht nog even een nieuwe foto gemaakt, waar de kleurtjes veel beter uitkomen. Ik ga er vanuit dat het nu niet meer lukt het bij te houden, ook omdat ik nog druk ben met lapjes testen voor Nana.


2 opmerkingen:

  1. Al is je verjaardag al een paar dagen voorbij, alsnog van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy birthday and love the colors in this doily I want to try this soon💐😃💐

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!