zaterdag 7 maart 2020

Stitch meditations


Super leuk om te doen, gewoon vrij, zonder plan, tekening of patroon wat prutsen op een klein lapje en dan zien wat het wordt. En steeds vaker wordt het iets bloemigs of landschapperigs.


Ik doe het eigenlijk lang niet zo vaak als ik zou willen. Maar toch is er al een heel voorraadje ontstaan. Ik had een stapeltje lapjes beneden liggen, en een stapeltje boven in mijn 'atelier'. Nu was het daar in de winter veel te koud, dus ik heb, behalve af en toe achter de naaimachine, daar niet gezeten.


Deze groene van boven gehaald, de eerste wat aarzelen, maar de laatste twee (linksonder) ook weer landschapjes en vind ik zelf het mooist.


Alles bij elkaar al wel een mooie verzameling, en hoewel de groene serie op wollen stof is geborduurd en de rest van restjes katoen of stukjes van een oud dekbedovertrek, passen ze wel bij elkaar.



Misschien passen ze zelfs wel om het landschapje dat ik aan het maken ben met mijn zusje!


3 opmerkingen:

  1. Samen ziet het er mooi uit, dit wordt echt een prachtig geheel! En het verschil in stof lijkt me niet erg, je hoeft er niet iets van te maken dat gewassen hoort te worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!