dinsdag 10 september 2019

Stitch Meditations


Beneden heb ik een bakje met wat garens, lapjes en deze katoenen ondergrondjes van 10x10 cm. En zo af en toe als ik even pauze wil van patronen testen en verzinnen, pak ik dat bakje en fröbel wat. Zonder plan, laat me inspireren door wat ik zie. En wat een genot als daar weer iets moois onder m'n vingers vandaan komt. Dat hoeft ook helemaal niet zoveel tijd te kosten.


Boven, in m'n hobbykamer, heb ik ook zo'n bakje staan, maar daar pak ik het minder gauw, merk ik. Wat ik er mee ga doen... dat merken we wel, ik heb wel wat ideetjes. Eerst maar gewoon lekker maken, puur voor het plezier van het maken.


2 opmerkingen:

  1. Mooi, ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zo zonder plan wat maken en ik kan me voorstellen hoe leuk het is dat je dan onverwachts gemaakt hebt. Veel plezier met je lapjes. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!