woensdag 12 juni 2019

Macramé


Dat kriebelde ook al een tijdje, om iets met macramé te gaan doen. Nu wilde ik graag voor buiten onder het afdak iets leuks en kwam m'n zusje ineens op het idee om daar iets van macramé voor te maken!


Ook even laten zien, deze lampenkap (ooit was er een voet onder van hout) maakte mijn moeder in de jaren '70, best cool hè?


Een paar mooie takken gezocht en we gingen aan de slag. M'n moeder met een plantenhanger, mijn zusje aan een tak voor een langer wandkleed, ik met een langere tak voor een breder (en korter) wandkleed.


Ik had zin om te experimenteren met verschillende knopen en knopencombinaties, dus ik ben met meerdere stukjes aan die tak begonnen, om die later te verbinden.


Nou jaaaa, ik heb niet eens van alles foto's gemaakt! Nu is het hier behoorlijk nat, als het weer weer beter wordt dan ga ik er lekker buiten mee verder is het plan. En hopelijk krijg ik dan nog wat foto's van die van mijn zusje en de plantenhanger van moeders. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!