vrijdag 9 september 2016

Eethoek


Zo, we hebben het voor elkaar, de eethoek is af! Ik geef toe dat met name de stoelen niet super netjes geschilderd zijn, maar het effect vind ik wel de moeite waard.


Ik moest wel even hard zoeken naar een foto van de eethoek voor de verfkwast. Want die was ik vergeten te maken voor we begonnen. Zo zonder flits zie je goed hoeveel lichter het kijkt in het wit. Wat een verschil hè!


Nu stoppen we weer even. We hebben nog een enorme buffetkast, maar die zal moeten wachten. Eerst verder in de tuin (als het niet te warm is).

1 opmerking:

  1. Erg leuk! Wat een verschil een lik verf en een stofje kunnen geven hè..
    Nu klikt het heel simpel, maar het heeft waarschijnlijk toch heel wat uurtjes en misschien menig zweetdruppeltje gekost!
    Maar ik vind dit zoveel leuker dan maar iets nieuws kopen... Geniet er van!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!