woensdag 14 september 2016

Bezig met kant


Een tijdje geleden liet ik zien dat ik dit werk weer tevoorschijn heb gehaald, en in de aanloop naar het warme weer heb ik er lekker buiten aan zitten prutsen (is me nu veel te warm!)

De basis is een gekantkloste zwaan, die in linnenslag geklost op een gekregen kantkloskussen zat. Het kloswerk heb ik dus niet zelf gedaan (al zou ik het wel kunnen). Ik vond het zonde 'm er zomaar af te halen, En tegelijk had ik ook geen zin het originele patroon te volgen. Ik ben 'm daarom gaan invullen met allerlei andere kantsoorten. Frivolité, naaldkant, geknoopte kant... en ministukje Margaretenspitze, het zit er allemaal al in.


En toen kwam ik m'n mini guimpe vorkje tegen, en ik dacht... waarom niet!


Als het af is, komen er wel betere foto's. Dat bedenk ik dan weer heel last minute, als het al bijna te donker is voor een fatsoenlijke foto (want dan is het ook te donker om verder te gaan).

Nou ja, ik pruts dus maar lekker verder! Leuk zo lekker vrij creatief bezig zijn!


Meer 'Work in Progress on Wednesdays' kijk op het blog van Esther Aliu. LINK

2 opmerkingen:

  1. Geweldig dit. Ik kan me voorstellen dat je het niet over je hart kon verkrijgen om dat half-affe kantje eraf te halen. Ik vind jouw invulling heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!