maandag 9 december 2013

Moosy


Op de beurs in Arnhem viel ik voor het pakketje Rudy/Moosy van Rinke Stevens, het is ons dan wel niet gelukt ook echt elanden te zien in Zweden, we blijven ze er wel mee in verband brengen. Dit weekend vierden we nog Sinterklaas, dus aan kerstversieringen in huis ben ik nog niet toe gekomen, maar ik kon het niet laten aan dit pakketje te beginnen.

Ik heb het met de hand gemaakt, en het ging eigenlijk nog vlotter dan ik had gedacht. Ook wel eens lekker, dat je aan iets begint, en het de volgende dag al klaar is!

Hij zit nu nog lekker in het raam, en hopelijk krijgt ie straks nog gezelschap van de andere kerstversieringen...

Fijne week gewenst!


2 opmerkingen:

  1. Een echte knapperd is die Moosy zeg! Die gaat mooi in je kerstversiering passen! Knap werk Corina, helemaal met de hand gemaakt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Corina, ook de laatste pagina van het SAL boekje is prachtig geworden!!
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!