vrijdag 2 augustus 2013

Setje sieraden


Tja, soms moet je even iets tussendoor doen, hè, iets dat ook nog eens af komt. Ik zag op het blog van Frivole een leuk motiefje met kralen en dacht dat dat wellicht iets zou zijn voor oorbellen. Het patroontje bleek van een naamgenoot, namelijk Corina Meyfeldt, en vind je HIER.


Het motiefje bleek wat te groot voor oorbellen. Daar heb ik een oogje aan gemaakt en nu hangt het aan mijn kettinkje. Ik gebruikte als garen DMC Cébélia 30 en een spoeltje. Het middenmotiefje dat je eerst maakt vond ik op zichzelf ook al leuk, dus maakte ik daar twee van voor oorbellen.


8 opmerkingen:

  1. Mooi Corina. Ik heb zelf nog nooit iets met kraaltjes gefriveld, maar het is altijd wel een extraatje aan jouw werk.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige frivolité Corina! Leuk, een setje sieraden van je hobby!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel heel erg mooi geworden.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I made some flowers that look like yours on my blog called "Carollyn's tatting blog" the colors look so different! yours are so natural and beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!