zondag 14 april 2013

Mijn zusje


Kennelijk heeft mijn zusje gelezen dat ik het jammer vond dat ik jullie niet kon laten zien waar zij mee bezig was, ze stuurde me een paar foto's. Dit is haar kapstok (met zelfgemaakte sjaals links en zelfgebreide col bovenop), waar ze die leuke stoffen mandjes voor maakte (een maakte ze vrijdag al af, de tweede lag klaar om in elkaar gezet te worden). Super leuk geworden zusje!


En ze maakte dit frivolitékleedje af, leuk hè? Het patroontje is van Iris Niebach, maar ik ben even kwijt hoe het heet en uit welk boekje het komt.

2 opmerkingen:

  1. Complimenten voor de werkstukken van je zus, wat ziet haar kapstok er gezellig uit, het kleedje is prachtig! Bedankt dat we mee mogen genieten van haar kunsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn de sjaals van je zus, maar het kleedje vind ik bijzonder, erg mooi gemaakt.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!