maandag 2 juli 2012

Paspop

Lewenstein lady
Dit is uiteraard niet mijn eigen foto, maar wel een foto van de paspop die ik mezelf cadeau heb gedaan, een echte Lady Lewenstein. Tja, ik weet het, er bestaan veel simpelere, eenvoudigere paspoppen, maar ik heb niet van die standaardmaten, en deze dame kan ik het best aanpassen zodat haar lijf behoorlijk overeenkomt met het mijne. En ze heeft een extra mogelijkheid om de poot (zoals hier op de foto) er scheef onder te zetten, zodat ze ook een broek aan kan. Het ding onderaan is voor de roklengte. Hoeft Manlief niet meer te helpen mijn rokken af te spelden...

Vanmorgen heb ik haar helemaal ingesteld op mijn maten, dus ik kan beginnen met die projecten die op maat gemaakt moeten worden. Zo ben ik eens aan een gehaakt vest begonnen, maar dat werd helemaal niet naar mijn zin. Dat zal een van de eerste projecten worden die ik ga afmaken op de paspop, met een heel ander model dan de bedoeling was. Deze dame lijkt me ook wel handig om zelfgemaakte kleding of sjaals op te hangen voor een foto, dus je zult haar nog wel eens langs zien komen hier.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze aanschaf. Als ik het zo lees denk ik dat je aardig wat plezier aan haar zal beleven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ga je vast heel veel plezier aan beleven. Goed van je dat je meteen een "goeie" hebt gekocht.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is schitterend en wat fijn dat je deze kan instellen! nu we zullen veel mooie creaties va je zien
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een goede investering. Ben benieuwd wat je er allemaal op gaat maken. Veel plezier!
    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!