zaterdag 5 februari 2011

Sjaaltjes


Na het maken van het sjaaltje vorig weekend, was er vraag naar nog meer sjaaltjes. Deze in hetzelfde paars is vast af. Deze keer heb ik met drie steken gebreid, je merkt eigenlijk nauwelijks dat ie dan smaller wordt, maar wel wat langer. Dat vind ik zelf wel leuker, eigenlijk. Nou ja, die kortere van vorige week is ook al verkocht, dus wat dat betreft... Ik heb ook wat andere kleurtjes meegenomen, sommige bolletjes verkoop ik weer door, andere de sjaaltjes. Met een ben ik al weer bezig.


En nog 'even' een guimpesjaaltje gemaakt. Niet dat daar een bestelling voor was, maar dat aangebroken bolletje wol was er nog precies genoeg voor. Het kan wel eens handig zijn wat op voorraad te hebben, toch?



7 opmerkingen:

  1. ik vind dat wel erg mooie sjaaltjes. Is die eerste gebreid ? Die lijkt wel gevilt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, ik krijg gewoon zin om mijn gympvork eens op te zoeken en te kijken of ik het ook nog kan!
    Erg leuk dat sjaaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een "voorraadje" is altijd handig om in huis te hebben.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind de bovenste vooral erg mooi (de paarse) is die ook met de guimpvork gemaakt?
    Hoe doe je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind de bovenste vooral erg mooi (de paarse) is die ook met de guimpvork gemaakt?
    Hoe doe je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb je daar een patroon van (wil er wel voor betalen)?
    Ik vind em erg mooi!
    Ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt via deze site.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!