dinsdag 8 februari 2011

Kantkloswerkje



Soms kost het moeite te verzinnen waar ik nu eens over zal schrijven, maar daar heb ik nu geen last van. Eerder kiezen wat ik als eerste zal doen...


Eerst dit kleine kantkloswerkje dan maar. Voor ik aan het hesje begin, wil ik wel alle slagen die ik daarvoor nodig heb een keer geoefend hebben, en dit leuke patroontje van de Lokk leek me wel geschikt om de netslag of halve slag te proberen. De ring is een grote oorbel die ik nooit draag en me daarom wel geschikt leek voor dit hangertje. Ik heb 1 paar zilverdraad genomen, en met opzet geen randslag geklost, om te kunnen zien wat er gebeurt met de draden in deze slag. Ik had natuurlijk nog zo'n ringetje, dus de volgende, net een wat ander modelletje, is ook in de maak, in een combinatie van hele slag of dubbele netslag en linnenslag.


Ik heb dan wel net m'n wintertafel opgeruimd en de sneeuwklokjes en zo tevoorschijn gehaald, deze laat ik toch nog even hangen in de kamer...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Corina,

    En deze ring is eigenlijk een oorbel?Dan kan ik me voorstellen hoe fijn zoiets is!
    Wauw......echt gepriegel dus!! Zo leuk!
    Maar ik zou er dan echt niet goed genoeg meer voor zien!Jammer!

    Fijne week, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. netslag halveslag en nog wat slagen begrijp er niks van maar vind het wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!