vrijdag 25 februari 2011

Handwerkbeurs


Weer terug van de Handwerkbeurs in Zwolle, waar ik met m'n zusje naar toe geweest ben. Tsjonge wat hebben we genoten, zoveel moois, prachtig kantbreiwerk, geweldige borduursels en quilts... Het lijkt alsof hobby ook weer wat meer tijd per project mag kosten. 
Hierboven zie je m'n aankopen, een blad over quiltjes van stofjes en een speciaal type vilt, een heel aantal lapjes, zowel om iets uit dat blad te maken als om in de magic pillow te gebruiken, een viltpakketje, een klein pakketje om een cottage te maken waarvan je het dak als speldenkussen kunt gebruiken en die open kan voor een klosje garen of zo.
Leuk was het om een aantal bekenden te zien, grappig hoeveel mensen je via het internet soms al jaren kent en nu pas in het 'echt' ziet. Verder ook weer veel ideeën opgedaan, alles moet nog even bezinken, dus wat als resultaat omhoog borrelt zul je nog wel merken...

10 opmerkingen:

  1. Hoi Corina! Het was leuk om je te ontmoeten! Leuke buit hoor! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke aankopen! Geniet ervan, dat doe ik ook ;-)
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het genieten hè daar!! Jammer dat ik jullie niet ben tegengekomen ;-)
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je bent geweest en ook mensen hebt ontmoet. Helaas kon ik niet gaan ...
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen Corina. Nog 1 nachtje slapen en dan ga ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gekocht, veel plezier bij het maken ervan.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, wij zijn vandaag geweest, onze gedachten wat gaan verzetten.

    Ik heb aan die stand met frivolite materiaal meegenomen om frivolite te leren. De vrouw achter de stand zei dat er op internet veel sites waren om het te leren, maar ik weet niet goed waar te beginnen. Zou jij me kunnen helpen?

    Ze had een basispakketje voor me gemaakt met 2 spoeltjes (zonder haakje) en een bolletje mooi overloopgaren.

    Liefs, babs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das toch plezant als men zo kan genieten hé Corina ! :)

    Seg wat is jouw hart PRACHTIG !!!
    Ik ken niks van deze hobby en het ziet er zeer moeilijk uit !

    Nog en fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Corina,

    Dat klinkt gezellig een dagje op stap met je zusje! Geld moet rollen he ;)
    Ik heb je een award toebedeeld omdat je mij ook blogverslaafd hebt gemaakt, hihi! gr. Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Corina, ik was ook vrijdag op de beurs en heb me net als jij zeer vermaakt. Maar wat een drukte ... Volgend jaar 2 hallen? Dat zou echt geweldig zijn.

    Veel plezier met de aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!