vrijdag 4 februari 2011

Mutsjes voor India


In het zorgcentrum waar ik werk is ijverig gebreid voor India. Door deelnemers van de Creatief-groep, vrijwilligers en collega's zijn 110 mutsjes gemaakt, de meeste gebreid, een paar gehaakt. Ik ben zo trots op 'mijn cluppie'! 


Zojuist heb ik ze weggebracht naar een Phildarverkooppunt in de buurt en zij neemt ze mee naar Save the Children. Gelijk heb ik weer garen gekocht (nou ja, voor zover je dat dan garen kunt noemen) om bestelde sjaaltjes te breien.

8 opmerkingen:

  1. Zo, dat zijn er een hoop!
    Zelf heb ik ook meegedaan, 5 stuks en mijn zusje ook! Die heeft zelfs een hele klas leren breien voor dit doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat is mega veel!! Ik heb er rond Kerst 1tje gebreid, dat schiet niet erg op. Maar dit is een fantastisch pakket wat ze krijgen.

    Fijn weekend, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi project Corina en wat goed van jouw cluppie :-) Die van mij schiet al aardig op, gaat lukken vóór de 27e.
    Ik ben benieuwd naar het totaal aantal wat gebreid is, overal in het land!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o geweldig!!Complimenten voor iedereen!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Corina, wat veel mutsjes.
    Super toch.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat super.
    Ik heb ook weer een mooie tas vol meegegeven, van allemaal dames die enthousiast aan het breien zijn gegaan.
    ook bij ons zijn we over de 100 mutsen gekomen.
    geweldig, hè? zo met z'n allen aan een project werken met zoveel enthousiaste mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo wat een berg.
    Goed gewerkt hoor.
    Fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Corina,

    Wauw, dat zijn er een heleboel!

    Geweldig!

    Fij weekend, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!