maandag 25 september 2023

Miniatuur keuken af!

 

Dit had ik mezelf onder de pandemie te doen gegeven, ik begon eraan in de kerstvakantie van 2021. Daarna bleef het liggen, was niet meer zo gewend aan geklungel met papier en zo, en m'n vel zat me niet zo heel lekker toen... Intussen ziet de wereld er (gelukkig!) weer heel anders uit. En hoewel ik nu juist veel drukker ben dan toen, had ik nu veel meer zin om hier mee aan de slag te gaan. 


Ik had nog een paar details te maken sinds de vorige update...


En toen kon het inrichten beginnen, alles een plekje geven en vastlijmen. Want de ervaring had intussen geleerd dat het onmogelijk is 'm te verplaatsen of zelfs maar te springen in huis zonder dat alle potjes en pannetjes omvallen...


En nu staat ie op z'n plek in de zitkamer zodat we ervan kunnen genieten.


Uiteindelijk was het toch heel leuk en leerzaam om te doen. Gelukkig maar, want ik heb nog een pakket liggen en nog een kleiner doosje... 


Wil je meer zien, volg dan het label miniatuur... 

3 opmerkingen:

  1. Echt schitterend! Wat een geduld moet je daar voor hebben en alles is zo ieniemienie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow! Ziet er heel erg mooi uit. Ik zou er gek van worden al dat kleine spul...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!