dinsdag 19 september 2023

Update miniatuur

Heerlijk zo'n heel vrij weekend, allebei m'n banen brengen weekendwerk met zich mee, dus soms is het wel heel lekker om even niks te hoeven. En ik had zin om verder te gaan met de miniatuur keuken. 

Bijna bizar, mini fruitjes snijden met een gewoon mesje... 

Zo stond de keuken op me te wachten... Intussen heb ik bedacht dat ik alles op z'n plek ga lijmen, zodat alles niet steeds omvalt. 

Potjes en pannetjes van karton. Ovenwanten en pannenlap van papier met stof. 

Pannenrek op z'n plek. 


En de laatste knutsels... 


Nu schrijf ik dit op maandagmorgen, en dat is zowaar ook een vrije dag, dus wie weet is de keuken al klaar terwijl jullie dit lezen. Er zijn niet zo veel onderdeeltjes meer te maken, nog wat bestek, een plant, wat schilderijtjes...

Wordt vervolgd! 

5 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!