zaterdag 29 mei 2021

Diamond painting

 


Afgelopen week was het veel regen, en was ik veel binnen bezig met dit project. Dochters keuze uiteraard, we zouden het eigenlijk samen doen, maar ja... Soms doet ze wel even mee. En ze kan al behoorlijk goed de vierkante steentjes precies in hun vakje plakken. We zijn er in april aan begonnen, en nu begint het echt wel wat te lijken. Alleen de onderrand nog... Vanaf vandaag is het mooi weer, dus hoeveel er nu nog van terecht komt? Of misschien nemen we 'm wel mee naar buiten. Zal vast mooi staan op haar kamer straks.

Als pakket gekocht bij Happy Diamond, lange levertijd, bleek grappig genoeg uit Nederland te komen, maar nu lekker bezig met iets moois. Al vind ik dit dan niet erg creatief om te doen. Leuk om een keer gedaan te hebben, maar geen nieuwe hobby erbij. Gelukkig maar, want ik heb er wel genoeg 😅

3 opmerkingen:

  1. Dat is wel een mooie!
    Ik ben het met je eens dat het niet erg creatief is, het zal mijn hobby ook niet worden. Toch wel heel leuk voor je dochter om zo'n mooi werkstuk voor haar kamer te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een mooie tekening! Ook ik heb al wel wat diamond paintings gemaakt, maar helaas toch ook minder mijn ding. Maar wel leuk om eens te doen af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!