vrijdag 30 april 2021

Naaldkant les 4

 

Intussen zijn we bij les 4 van de Naaldkant cursus van 't Kantwieltje. Deze leek me eerst wat saai, tot ik zag hoe je er met kleurtjes mee kon spelen. Ik heb bewust links lichtere kleuren gebruikt dan rechts, om een soort dieptewerking te suggereren. Hij was leuk om te doen. Hard m'n best gedaan om minder strak te werken en nu bleven de steken netter in de rij.


Ik vond laatst, toen ik aan het helpen was in de tweedehands winkel een schattig mandje van spaan, beschilderd, en daar sleep ik nu het naaldkantwerkje waar ik aan werk overal mee heen, naar buiten, naar de kamer, naar de keuken... net waar ik op dat moment wil zitten werken.


Intussen heb ik (gisteravond buiten in het zonnetje) de volgende getraceerd (zo heet dat als je de lijnen opzet), de invulling wordt een nieuwe steek, dus even wachten op de volgende mail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!