vrijdag 16 april 2021

Villstad

                              

In de kerk van Villstad was ik al wel eens wezen kijken, en toen had ik gelezen dat je er ook een wandeling kon doen. Mijn zusje wandelt graag, en ik ook, dus dat leek ons wel leuk.


De route voerde niet alleen over paden, maar ook door weilanden, beetje zoals in Nederland de klompenpaden.






Het was bewolkt, graadje of 8 geloof ik, en af en toe kwam toch de zon er door. Genieten!


Villstad is een oud mini dorp, waarbij de meeste huizen op de monumentenlijst staan, soort van beschermd dorpsgezicht. We zijn daar ooit ook eens naar een huis wezen kijken, maar dat huis vonden we prachtig als vakantiewoning, maar niet geschikt om daar permanent in te wonen.



Deze foto's zijn van 26 maart, dus nog voor Goede Vrijdag en Pasen, dit vonden we dan wel mooi, dat grote kruis bij de begraafplaats van Villstad.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!