donderdag 8 oktober 2020

Gordijntjes haken

 

Tijd terug haakte ik al een gordijntje voor de keuken, voor het tweede raam, een kleiner raam boven het aanrecht, wilde ik graag een iets korter model. Ik besloot het ontwerp zelf te tekenen, en heb dit proces beschreven, voor wie het leuk vindt, voor Breiclub. HIER de link. Vandaag deel 1 online met ook het patroon dat ik gebruikt heb voor dit gordijntje, mocht je 'm leuk vinden en ook willen maken. Volgende week deel 2, waarin staat hoe je filethaakwerk haakt. Ik vind het een heerlijk werkje om te doen, 's avonds op de bank. Nu het al donker is 's avonds is het wit goed te zien, en het is zelfs te doen met poes erbij. Ik denk dat ik volgende week het gordijntje wel af heb!


5 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!