donderdag 16 juli 2020

de Linkerstrook


Weer verder met de Coronaknuffellapjesdeken van NaantjeKnit. Intussen is de linkerstrook af. Hieronder volgen de foto's van de verschillende delen, en een overzichtje van alle tot nu toe gebreide lapjes bij elkaar.


Misschien had je het al geraden na de vorige update, maar het werd inderdaad een blaadje in het brioche. En een kabel.


Daarna gingen we even door met dit patroon, zodat het er goed in zit. Super vond ik dat, want dit brioche breien vind ik echt heel erg leuk om te doen, en ik heb nog heel mooie patronen in de kast, dus fijn om die techniek even goed erin te hebben.


Met het tweede 'pleistertje', het stukje dubbelbreien ben ik een beetje afgeweken van het patroon.


En de strook sloot af met een stukje linnensteek weer. Deze strook hoeft niet zo lang als die aan de andere kant, want hier komt een breder blok boven.



Even voor het idee: nu lijkt het echt al wel ergens op hè! Hier ligt ie op ca. 90 cm breed. Uiteraard wordt de layout nog aangepast, maar ik was even benieuwd naar hoe het eruit zou zien met alles bij elkaar. Op het moment van de foto hadden we veel regen, daarom binnen met wat fletse kleur. Hopelijk kan de volgende update weer lekker buiten met goed licht. De linkerstrook is nog niet opgespannen geweest, hij zou 6 lapjes lang moeten zijn.


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!