maandag 26 juni 2017

Ketting van kant


De gekantkloste ketting is af, het ontwerp is van Ulrike Voelcker, en het patroon is te vinden in haar boekje Colliers mit Perlen en dan is dit Modell 6. Ik gebruikte Lizbeth 80 in een verloopkleur, en de metallic draad is van Madeira. Verder gebruikte ik 3 soorten kralen.


Ik ben natuurlijk nog een beginnende kantkloster, maar dit was best goed te doen. De tekeningen waren best wel duidelijk en eigenlijk was het zonde dat ik na het eerste stukje (in juli 2013) het zo lang heb laten liggen. Zo veel werk was het nu ook weer niet om het af te krijgen. Maar ja, wist ik toen ook veel dat ik een paar maanden later zwanger zou worden, ha ha.


Ik moet zeggen dat ik erg genoten heb van het klossen, en nu aan het twijfelen ben of ik het laatste project dat nog op een kussen zit en door mijzelf is opgezet zal oppakken, die wel veel moeilijker is dan deze overigens. Of zal ik iets heel anders opzetten? Ik heb nog wel wat pakketjes liggen ook... 


(Foto gemaakt door dl.) Eerst maar even verder met andere 'ufo's'...

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!