maandag 19 juni 2017

kantklos update


Afgelopen weekend lukte het zowaar om de laatste slagen te klossen aan wat een ketting moet worden. Het ontwerp is van Ulrike Voelcker, modell 6.


Het was even puzzelen met de boogjes, en om steeds goed uit te komen met de metallic draad, maar het is me (niet geheel foutloos) gelukt. Nu nog even de tijd nemen om het werk te verstevigen en dan mogen de spelden eruit en de sluiting eraan...

En ik heb erg genoten van het klossen... en de zomer is nog niet voorbij, zal ik een nieuw werkje opzetten of nog een kussen proberen leeg te maken...

4 opmerkingen:

  1. Bijzonder en knap. Ik heb nog niet de moed op kunnen brengen er eens aan te beginne. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat maar zo ziet het er al veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder fascinerend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik m'n bril nog niet op had en je foto in de bloglijst zag staan, leek het wel een blauw meer met een dam erom heen... (vakantiesferen?)...
    Wat heb je dit kunstig gedaan, Corina. Het is een techniek die ik echt nog nooit heb gedaan, maar wie weet... Ik denk wel dat je er een dosis geduld voor moet hebben...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!