donderdag 16 februari 2017

Tas


Ik had nog zo'n katoenen tas liggen (ik vraag me ineens af waarom we die vroeger linnen tas noemden?) met een merknaam erop waarvan ik niet de behoefte voel om die aan iedereen te laten zien en een tijdje terug ontstond het idee om er dan maar iets overheen te maken.


Nou dat is dan een beetje uit de hand gelopen zoals je kunt zien, maar ondertussen had ik heel veel plezier bij het maken en versieren van deze tas.


Lekker experimenteren met restjes stof, restjes garen, restjes vilt, bloemetjes die ik eerder maakte maar nog niet echt een bestemming hadden gekregen, een restje vadmal.


Inspiratie komt vooral van Instagram, en ik had er een stapeltje stekenboeken bij liggen. Ik geniet toch wel heer erg van dat gepruts.


Ook een label met mijn naam erop erop genaaid en versierd, later nog het jaartal erbij geborduurd, dat staat nog niet op de ze foto.



Hierin ga ik mijn eigen patronen bewaren (in hun map) en wat ik op voorraad heb van het naaldfrivolitéboek dat ik samen met Hanke Hofstra maakte. De spullen van mijn 'atelier' dus.


2 opmerkingen:

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!