dinsdag 2 augustus 2016

Dinsdag Poppendag - gezichtje


Vorige week nog het gezichtje gemaakt. Dat was wel heel spannend om te doen. Het was ook een heel ander soort gezicht dan ik eerder heb gemaakt, en er stonden veel verschillende opties in het boek, maar mijn mix is dit geworden.


Nu verder met de haartjes. Ze krijgt een pruikje van vilt, dat nog helemaal volgeborduurd gaat worden en ook voor het pruikje gaan wat krullen vallen over het hoofdje. Nou ja, wordt vervolgd, maar in deze vakantietijd zal het wel even duren voor ik weer wat kan laten zien.

Misschien is er nog wel wat poppennieuws in de vakantie bij:

Es,
Jannie,
Juffrouw Ooievaar,
Lydia,
Mariam,
Nienke,
Petra,
Prie Praat,
Ria 
Rita en
Sandra

5 opmerkingen:

  1. Ze ziet er leuk uit. Lijkt mij ook best wel moeilijk, met een andere steek krijg je weer een totaal ander gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, een heel verrassend gezichtje! Ik ben ook heel benieuwd hoe het eruit gaat zien als je het haar klaar hebt.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het wordt een heel artistiek popje! Ik ben benieuwd hoe het haar gaat worden...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is altijd het moeilijkste vind ik, het gezicht, maar het is je echt wel heel goed gelukt, ze ziet er goed uit, vrolijk ook, als nu de haren nog volgen wordt dit een knappe meid!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gelukt het gezichtje, dat vind ik zelf altijd het lastigste. Het ziet er al heel mooi uit!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!