maandag 7 november 2011

Frivolité


Zo, weer terug van een weekendje weg. Deze keer zijn we niet zo ver van huis geweest, naar Hertzogenrath, bij Kerkrade over de grens. Ik had de bol garen meegenomen die ik in Oostenrijk gekocht had, m'n haaknaaldje en frivoliténaald 5. Het linker motiefje is bedoeld als onderzettertje, de maat is aardig goed, dus daar ga ik een setje van 4 van maken. 


Het rechterdeel is nog niet af, er komt nog een rand omheen ook, en wordt met dit stevige garen lekker groot. Het garen werkt fantastisch voor frivolité, al zullen ook mensen het te grof vinden. Ik vond het zelf wel heel lekker om gewoon zonder plan, zonder dat het ergens voor 'nodig' is, gewoon lekker te knopen om de enige reden dat het zo leuk is om te doen. En dat je dan nog zo lekker opschiet ook, is alleen maar heerlijk.


Mijn zusje blijft nog even, dus voor ik weer helemaal alles bijgelezen heb, wat jullie allemaal gedaan hebben... dat kon nog wel eens even duren.

4 opmerkingen:

  1. Leuk, mijn tante was altijd met frivolité bezig.
    Is het moeilijk om te leren ?
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kleurtje heb je ervoor genomen.
    Het ziet er erg mooi uit

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corina,
    Dank je voor je tip, ik heb het boek meteen besteld! Ben benieuwd. Het zal vast nog heel lang duren voor ik zulke mooie dingen kan maken als jij doet. :)
    Groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!