zondag 11 april 2010

Motief 3


Het derde motief voor de 25 Motif Challenge is af, het kleedjes Arches van Marilee Rockley. Het patroon stond in het laatste boekje van de Frivolité(k)ring in een Nederlandse vertaling. Het origineel vind je hier. Het was niet moeilijk om te maken, wel heel bewerkelijk. Garendikte 30 heb ik gebruikt, hetzelfde als voor het gietertje. Ik wil 'm gaan bevestigen op een stukje stof en dan verwerken in de 'magic pillow'. Ik kan alleen nog niet kiezen of ik 'm op een lichte of juist op een donkerbruine stof zal bevestigen. Wat spreekt jullie het meest aan?

I finished the 3rd motif for the challenge, doily 'Arches' (Marilee Rockley). I will use it on a quilt I am working on, but cannot decide which colour fabric I should use. Any suggestions?

3 opmerkingen:

  1. ik vind de donkere stof mooi het is meer op ton sur ton werken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Donkere stof, zeker weten: donkere stof!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, natuurlijk moet je zelf uiteindelijk je keuze bepalen, maar ik zou ook kiezen voor donkere stof.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!