donderdag 24 januari 2013

TIAS dag 5


Zo, vandaag was er al weer het 5e deeltje van Jane's TIAS. In totaal zullen het 11 deeltjes worden. En nu ik zelf zo naar de foto kijk, zit manlief er wellicht niet zo heel ver naast met z'n vikingscheepje... maar Jane kennende blijft het tot (bijna) de laatste dag een raadsel wat het wordt.

Intussen breekt de zon door, en vandaag voel ik me niet meer zo beroerd bij de verkoudheid - zo toch maar eens even een stukje lopen buiten, met camera. Ik had me zo verheugd op sneeuwfoto's met zon, dat ik eigenlijk nauwelijks foto's heb gemaakt nog, er was toch steeds geen zon.

4 opmerkingen:

  1. Blijft inderdaad een verrassing wat het word, spannend hoor. Hoop dat je snel weer helemaal beter bent.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jane maakt er zeker weer een heel raadsel van, ontzettend leuk! Ik ga voor een kip, ik zie het nekkie al ontstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt inderdaad net een vikingscheepje,.... maar een kip of een gezellig dik eendje zou ook kunnen.
    Maar wat is het MOOI!!
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corina,
    Prachtig is je borduur Cottage, schitterend.
    De TIAS wordt ook mooi, ik denk dat het een mandje met paaseieren wordt....... wie weet.
    Lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!