dinsdag 16 januari 2018

Fijnspar


Tijdens de kerstvakantie had ik ook een paar bloem-van-de-maand borduurpakketjes meegenomen naar Zweden, en het is gelukt de Fijnspar te maken daar. Grappig dat er ook van die bomen vlakbij het vakantiehuisje stonden, dus ik had ook een echte erbij liggen ter inspiratie.

En daar heb ik ook een schubje afgepeuterd om erop te naaien. Hij was leuk om te maken, ook al was hij al van vorig jaar december (2016 dus). Dit Bloem van de Maand is een botanisch borduren abonnement van Blomsterstuga. Zo leuk en leerzaam om te doen, met elke keer van die mooie materialen, meestal ruim voldoende.


Het borduren van deze kreeg ik wel klaar tijdens de vakantie, maar het afwerken heb ik afgelopen weekend gedaan. Ik had er nog meer meegenomen, heel optimistisch, maar daar kwam ik niet aan toe.

4 opmerkingen:

  1. Ach, zo gaat dat soms, als de vakantie maar fijn was! Heel mooi resultaat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die takjes, net echt, mooi hoor.
    Ja die plannen van ons, we willen altijd meer.
    In ieder geval is deze af én prachtig.
    Fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!