zaterdag 5 januari 2013

Na de kerstboom...


De kerstboom is opgeruimd, en het boompje met de kerstballen leeg gemaakt. Toch had ik nog geen zin het boompje op te bergen, en heb er wat wintercreaties in gehangen, witte kantjes (frivolité en kantklossen), de houten vogelhuisjes, een paar haakwerkjes... Kan goed zo weer, toch?


En toen ik in de tuin bezig was vond ik wilgentakken waar katjes aan beginnen te komen, paar rode kornoelje takken erbij, de 'duvelknuppels' vonden we laatst ergens langs de weg, waar ze afgemaaid op hopen lagen. Beetje schijnhulst erbij voor het groen en wat klimop... en de lege plaats in het raam van de kerstboom is weer gevuld.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke boom, mijn kerstboom staat nog die gaat na 6 januari pas weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk boeket gemaakt, en het boompje kan goed het hele jaar blijven staan en steeds weer iets leuk in hangen
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, je boeket "met de knip dicht", Corina. Staat zo fris. Van duvelknuppels had ik nog nooit gehoord :) ik neem aan dat je de "sigaren" daarmee bedoelt? En je boompje is zo ook weer gezellig.
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk winterstandaardje is het zo. Je vaas met takken en groen is ook mooi, na zo'n groene kerstboom is je kamer ineens een beetje leeg, zo vang je het mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt je standaard aardig aangepast, heel leuk en zo kan hij nog wat langer mee en ook je vaas heb je heel mooi gevuld.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!