maandag 7 januari 2013

Weekendje weg


De vrijdag bracht ik door bij een stel handwerkvriendinnen, en daarna ging ik gelijk door naar mijn zusje, die op zichzelf is gaan wonen sinds vrijdag. Al was er dit weekend dan minder tijd dan meestal als we samen een weekendje creatief bezig zijn, we hebben toch nog wel wat van de naalden laten glijden. Mijn zusje maakte een opbergmand voor haar dvd's en een crazy quilt hoesje voor de telefoon. En ik maakte een paar pannenonderzetters van restjes zpaghetti een een frivolitébroche.


Dat staat toch keurig zo? Hier nog even de kleinere creaties van wat dichterbij:


De broche laat ik later nog wel beter zien. Vandaag eerst maar weer gewoon werken. Bij de onderzetters heb ik wel ongeveer bijgehouden wat ik gedaan heb, dus mocht er belangstelling zijn voor een patroon - laat maar even weten in een reactie, dan plaats ik daar misschien nog wel een keer patroontjes van.

2 opmerkingen:

  1. WAt gezellig zo met anderen je creatieve weekend door te brengen en het resultaat ziet er mooi uit
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo met elkaar bezig zijn! Mooie dingen hebben jullie gemaakt, vooral de frivolité-broche vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!