maandag 14 januari 2013

Tuin en HAL


In de afgelopen week maakte ik nog een paar foto's in de tuin, die ik jullie niet wil onthouden. Door het zachte weer liet deze viburnum de eerste bloemen al voor de Kerst zien, en nu met het zonnetje levert het wel een heel mooi plaatje op. Jammer dat jullie 'm niet kunnen ruiken, nu het vorige week zo windstil was, rook ie heerlijk in het langslopen.


De winterjasmijn is ook in jaren niet zo mooi geel geweest. Dat zal nu wel snel minder worden, nu de kou toe slaat.


Helleborus niger bloeide ook al voor de Kerst, en de orientalis komt er nu rap achteraan... maar dat laat ik een ander keertje wel weer zien.


Want ik geniet niet alleen al vast van de tuin, ik heb toch ook nog weer een paar HAL blokken gehaakt. Deze een week of twee geleden al, nummer 47, de 'Solid Spike Stitch'.


Blok 48 heet "Squares Squared", vierkantjes in een vierkant. Grappig en snel blok om te haken.


Blok 49 is de "Tipsy Stitch", en die wilde Spooky wel even showen, zo ligt ze dus naast me op de bank als ik zit te haken...

En nu ben ik bezig met blok 50, daar moet alleen het randje vasten nog omheen. Dat zal vast straks nog wel even lukken...


Het gaat nu lekker hard hè. Nog 13 blokken te gaan...

3 opmerkingen:

  1. Vreemde tuinfoto's voor deze tijd van het jaar. Mooie nieuwe blokken!
    Je schiet op zo. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi als je nu al bloeiende planten hebt hier zit alles onder de sneeuw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een goede verdeling van tuinbloeiers, heerlijk om toch steeds in de bloemen te zitten!
    Je HAL blokken zijn mooi, ja het wordt echt aftellen voor jullie HAL-ers.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je de moeite neemt om te reageren! Dat wordt altijd gewaardeerd!